15. mars 2007

Jeg vil ha mer!


(Tralling ved Norene)

Jeg vil ha mer!

Heilt fra langt opp i nord te sør ner på List(h)a:

Vi e itj i tviil om ka som råkke på nista!


Om lomma er tom

eller schtinn av profitt:

1-2-3-4

VELG FOLKETS FAVORITT!!


Norvegia-jah-jah-jah-jah-jah-jah (x ant. ganger)

(blåseriff)


Hvilket produkt e det som kallær på folkæ?

Hvilken ost er det som smaker så godt?


Hva er gult?

Ka e kvitt?

Hva er hele Norge sitt?!?

1-2-3-4

D'ER FOLKETS FAVORITT


Norvegia-jah-jah-jah-jah-jah-jah (x. ant. ganger)

(blåseriff)


Mild

Søt

Perrrrfekt


...mmm...


Billig!

Men ekslusiv


MER!!!

(modulation! blåseriff oppå ropinga)


Norvegia-jah-jah-jah-jah-jah-jah (x. ant. ganger x2!!!)



Jeppjepp og riktigriktig. Applaus for meg, Synøve, Karoline og våre gode hjelparar (Rune og Kristian får ikkje æra for denne låta, sjølv om dei er guttar. Grrr! I andleta deira!)

2 kommentarer:

Synøve sa...

Jeg vil ha mer!!!

Synøve sa...

MOAHAHAHAHAHAHAH!!!
JEG TIKKER DERE!!!
TIKKEN:):D
skriv 6 rare ting dere har gjort/opplevd sammen.
Etter på tikker dere noen andre som helst vil ungå å bli tikket...
om dere ikke gjør det vil dere vil dere bli slått hard på rumpen 32 ganger og dere kommer aldri til å møte deres store kjærlighet.
Dessuten vil julenissen aldri gi dere gaver mer!