29. jan. 2007

Våre tanker om grilling kontra steking

Hui, godtfolk! Jeg er kommet til den konklusjon at vår blog trenger oppdatering, og det tror jeg dere kan se dere enig i. Runa, som i helga kom hjem fra en utfordringsuke i Oslo, er full av livslyst og inspirasjon i hverdagen. Vi hadde vår gjenforening i går kveld (jeg har vært på sørvestlandet i Stavanger på Impuls), noe som jeg må si var et rørende og nesten tårevått øyeblikk. Hadde lange dype prater og mangt en latterfull syngende/tinnfløytespillende/munnspillende stund...! Min inspirerte gode venninde er kommet i besittelse av tinnfløyten hun så lenge har ønsket seg, og på den måten kommet et hakk nærmere i sin irske transformasjon på det musikalske plan. Jeg mistenker det også gjelder hennes personlige og språklige plan. Jauskau, lenge leve Irlands grønne marker!
Personlig er jeg kommet omtrent halvveis i lydboken min, Ringenes Herre - Ringenes Brorskap, og er sliten etter en lang helg på Impuls. På skolen lager gruppa vår musikk/drama til det andre budet: "Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn."
Spenstig!

1 kommentar:

Synøve sa...

Ringenes Herre liker vi... den har Happy ending... i motsettning til Romeo og Julie!
Vurderer sterkt og lage om slutten på den -slik at personer med Happy ending personligheten innfiltrert i blodet, kan se filmer uten å måtte utsettes for umoralskt voldsladde ending...
Etter at dette er sagt vil jeg avslutte med å si gratulerer med tinnfløyte Runa! irland ruler og det gjør du og:)